Digitale Gesprekscyclus
De Digitale Gesprekscyclus legt personele gesprekken en beoordelingen vast zodat managers altijd inzicht hebben in de ontwikkeling van medewerkers. Een organisatie kan voor iedere medewerker een gesprekscyclus starten die dient als individueel dossier met daarin persoonsgegevens, gespreksverslagen en bestanden. De Digitale Gesprekscyclus houdt alle gegevens en interacties bij. Inhoud en duur van de gesprekcyclus kan naar organisatiewens ingericht worden, variërend van twee weken tot een jaar. Daarna wordt de gesprekscyclus afgesloten – meestal met een beoordeling – en start weer een nieuwe cyclus.
Geschikt voor?
Een digitaal gespreksdossier voor bedrijven en organisaties die hun medewerkers makkelijk willen volgen en stimuleren in de ontwikkeling van hun talenten en competenties. De software is snel en gemakkelijk te implementeren; competenties en bestpracticestandaarden zitten er al in. Deze gebruiksvriendelijke software is betaalbaar en compleet en flexibel genoeg voor de meeste organisaties. De Digitale Gesprekcyclus richt zich op bedrijven vanaf circa 25 medewerkers.
- Functionaliteiten
- Vastleggen gesprekken,
- Rapporteert over de voortgang van de gesprekscyclus en over de inhoud op de vragen.
- Keuze uit database met competenties voor inrichten competentieprofielen,
- 360 graden feedback.
- Bestanden op bedrijfs-, afdelings-, of medewerkerniveau.
- Het aantal formulieren en de inhoud ervan is volledig aanpasbaar aan de organisatiewensen.
- Voordelen Digitale Gesprekscyclus
- Flexibiliteit in vorm en samenstelling formulieren.
- Eerdere antwoorden kunnen worden meegenomen in huidige formulier.
- Mogelijkheid om medewerkers zelf eerst een beoordeling in te laten vullen.
- Competenties gevuld vanuit DDGC database, uit te breiden met eigen competenties.
- 360 graden feedback, ook buiten het systeem om.
- Uitnodigingen versturen vanuit het systeem.
- Geen losse formulieren meer vullen die weer moeten worden gedigitaliseerd in het dossier van de medewerker.
- Waarom Incomme?
- Meedenken.
- Eén aanspreekpunt voor implementatie, consultancy en back-up.
- Ervaring met Nmbrs / Loket én met koppelingen met DDGC.
- Kent alle mogelijkheden van het pakket.
- Altijd iemand beschikbaar voor vragen,
- Regelt de software in zodat je er zelf geen omkijken naar hebt.