Mijnrooster
Mijnrooster is een cloud-based personeelsplanner en tijdsregistratiesysteem dat precies aansluit bij de behoeftes van de organisatie, ongeacht de branche. PLNR & KindPlanner Personeel zijn aparte merknamen gericht op de zorg en de kinderopvang. Met Mijnrooster krijgen organisaties optimaal grip op de uren van personeel en mensen die niet in loondienst zijn, maar die wel opgenomen moeten zijn in de personeelsplanning en/of tijdregistratie achteraf. Het systeem beweegt altijd mee met de behoeften in personeelsaantallen.
Geschikt voor?
Mijnrooster is geschikt voor organisaties die personeelsplanning en tijdregistraties eenvoudig onder willen brengen in een enkel systeem, met de mogelijkheid om de tijdsregistratie direct te koppelen aan hun HR- en salarissysteem. Mijnrooster wordt voor iedere organisatie speciaal op maat ontwikkeld. Daardoor voldoet het altijd aan de wensen. Mijnrooster is al te gebruiken voor organisaties vanaf 4 medewerkers. Het ondersteunt ook organisaties met meer dan 4.000 medewerkers.
- Functionaliteiten
- Automatische controle op de arbeidstijdenwet.
- De mogelijkheid om dubbele diensten toe te kennen.
- Mobiele omgeving.
- Standenregistratie met automatische herberekeningen (verlof, ziekte, onregelmatige uren).
- In- en uitklokken.
- Directe koppeling met veel salarispakketten.
- Voordelen Mijnrooster
- Zeer overzichtelijk.
- Gebruik via smartphone.
- De juiste mensen op de juiste plek.
- Besparing van tijd en geld.
- Meer betrokkenheid van medewerkers.
- Koppelingen met zeer uitgebreid scala aan HR-systemen; werkt twee kanten op.
- Waarom Incomme?
- Denkt met u mee.
- Betaalbaar.
- Korte lijnen & uitstekende service.
- Uitgebreide expertise met betrekking tot HRM, tijdsregistratie en salarisadministratie.