Loket.nl salaris- en personeelsadministratie implementatie
Ons partnerschap met Loket.nl is nog relatief jong en stamt uit 2014. Ons motto ‘Laat de software het werk doen!’ en onze cloudgerichte filosofie sluiten perfect aan bij de visie van Loket.nl met een volledige webbased HR- en Salarisoplossing. Daarnaast hebben wij beiden een sterke focus op de accountancymarkt (PDF).
Loket.nl is een online applicatie voor salaris- en personeelsadministratie welke 24/7 met elk device, door zowel werkgever als werknemer, overal te benaderen is. Loket.nl beschikt over een zeer robuuste salarisengine met een uitstekende performance. Niet voor niets is Loket.nl de eerste en enige online applicatie voor salaris en HR die het keurmerk zeker-online heeft ontvangen. Dit keurmerk is gericht op veiligheid, betrouwbaarheid en continuïteit.
Loket.nl ondersteunt ruim 150 cao’s waarbij sturing geven eenvoudig is met aan de cao gekoppelde mededelingen. Loket onderhoudt deze cao’s waardoor u hier geen omkijken meer naar heeft. Het daadwerkelijk verwerken van de salarissen duurt slechts enkele seconden.
Vooruitstrevend salarissysteem en HRM tools
Naast een vooruitstrevend salarissysteem biedt Loket.nl standaard de meest gebruikte HRM tools voor ondernemers in het MKB. Van ziekteverzuim, verlof (PDF) en verstrekkingen tot document management (PDF), document generatie en digitale ondertekening van documenten. Met behulp van diverse soorten koppelingen en samenwerkingsverbanden kunnen er bijvoorbeeld gegevens uitgewisseld worden met urenregistraties en financiële pakketten, maar ook kan een ondernemer zich laten ontzorgen met diverse rapportages en tools, aanvraag van verzuimverzekering, automatisch versturen van een bloemetje bij verjaardag van een werknemer, betalingen via OneLinq enz.
Voor zowel het salaris als het HR gedeelte kunt u met een spreekwoordelijke druk op de knop de volledige documentenstroom afhandelen richting werkgever en werknemer. Werknemers kunnen met het werknemer loket (PDF) toegang krijgen tot de loonstroken, jaaropgaven, werkgever en werknemer documenten die voor de werknemer van belang zijn en daarnaast zelf verlofaanvragen, mutaties door geven en bijv. de (nieuwe) arbeidsovereenkomst ondertekenen.
Kortom een compleet en ontzorgend pakket voor de moderne ondernemer en accountant.
Wil je meer informatie over de mogelijkheden van Loket.nl? Ga dan naar www.loket.nl
Incomme Loket.nl diensten
• Implementatieondersteuning
• Optimalisatie loonmodellen
- Wij zorgen dat deze specifiek op uw organisatie en werkwijze worden afgestemd
• Dataconversies Loket.nl
- Aangifte XML
- Andere salarissystemen doormiddel van Incomme conversietool
• Inrichting salarisadministraties
• Inrichting personeelsadministatie
- Verstrekkingen, verlof, verzuim, tijdregistratie, declaraties, werkgever- en werknemer inlog
• Realiseren API koppelingen
• Supportplus
- Vaktechnische inrichtingsvraagstukken
- Inrichten administraties/ branches
- Werkkostenregeling
- Jaarovergangbegeleiding
- APK
• Handleiding
• Detachering salarisadministrateur Loket.nl
• Professionaliseringstrajecten
- (ESF-gesubsidieerd)
• Advies bij online positionering en pricing accountancy
- Implementatie Loket.nl
De implementatie van een systeem kan een grote uitdaging zijn. De moeilijkheid is vaak niet de implementatie zelf, maar de aansluiting bij de organisatie en de bedrijfsprocessen. Incomme combineert jarenlange praktijkervaring met implementatie- en veranderprojecten met kennis van de bedrijfsprocessen en kan daardoor de regie over de (proces)implementaties van het salaris- HR- en systeem van u overnemen. Door verschillende competenties in te zetten kunnen we grote projecten effectief managen binnen de gestelde tijd en budget.
Bekijk onze aandachtspunten bij implementatie.
- Support plus Loket.nl
Speciaal voor ondernemingen en accountantskantoren die gebruik maken van een eigen softwareplatform hebben wij het Support plus-contract. Wij kennen onze partnersystemen door en door en kunnen u optimaal ondersteunen. Voor alle vakinhoudelijke advies- en inrichtingsvragen kunt u bij ons terecht. Onze supportmedewerkers kunnen op afstand bij u inloggen en kijken met u mee. De supportwerkzaamheden kunnen we naar wens ook op locatie uitvoeren.
- Trainingen Loket.nl
Naast de verschillende adviesdiensten voor Loket.nl biedt Incomme ook praktijktrainingen aan. Deze trainingen worden op verschillende manieren ingestoken. Zo kunt u bij ons terecht voor een training voor beginnende gebruikers, maar ook voor een training voor de meer ervaren gebruiker. In deze training worden managers en medewerkers geïnformeerd over de werkwijze van Loket.nl en wordt er laten zien hoe Loket zo optimaal mogelijk gebruikt kan worden.
Op een interactieve manier worden gebruikers wegwijsgemaakt in het softwaresysteem waardoor nieuwe gebruikers een vlekkeloze start met het de software-omgeving kunnen realiseren. Ervaren gebruikers kunnen na de training een optimalisatieslag maken.
Ook geven wij trainingen welke speciaal zijn afgestemd op uw bedrijf en uw werkwijze. Denk hierbij aan een opfriscursus voor alle gebruikers of een cursus specifiek voor de actualiteiten rondom de software. Hoe kunnen bijvoorbeeld nieuwe functionaliteiten gebruikt worden zoals rapportages, LKV, hoog-lage ww premie? En we laten zien op welke manier deze op de markt kunnen worden gezet.
Uiteraard kunnen we voor alle trainingen samen een op maat gemaakt programma samenstellen en kijken naar de mogelijkheid om hier PE punten aan te koppelen.
- Dataconversie
De adviseurs van Incomme kunnen u adviseren en begeleiden bij het converteren van data. Ook kunnen zij het dataconversie traject volledig van u overnemen, zodat u zeker weet dat het proces goed verloopt en er geen belangrijke data verloren gaat.