Ons support plus contract is bedoeld voor organisaties die geheel zelfstandig de periodieke salarisverwerking uitvoeren, maar soms behoefte hebben aan praktische ondersteuning. Wij ondersteunen bij inrichtingsvraagstukken of bepaalde adviesvragen.
Speciaal voor de kleinere ondernemingen en accountantskantoren die gebruik maken van een eigen softwareplatform hebben wij het Support Plus contract. Wij kennen onze partnersystemen door en door en kunnen u optimaal ondersteunen. Voor alle vakinhoudelijke advies- en inrichtingsvragen kunt u bij ons terecht.
Onze supportmedewerkers kunnen op afstand bij u inloggen en kijken met u mee. De supportwerkzaamheden kunnen we naar wens ook op locatie uitvoeren. Met het Support Plus-contract hebt u recht op een vooraf vastgesteld aantal uren support op afstand, afhankelijk van de grootte van uw onderneming.
Het zelf voeren van de personeels- en salarisadministratie sluit volledig aan bij onze bedrijfsfilosofie. U schaft zelf de software aan en wij zijn er om te ondersteunen. Routinematig werk, zoals het genereren van de loonstroken, doet u zelf. Inrichtings- en advieswerk nemen wij voor onze rekening. Een juiste systeeminrichting leidt altijd tot een juiste salarisberekening.
U geeft zelf uw personeels- en periodemutaties in en laat het systeem het werk doen. Met een druk op de knop genereert u de salarisstroken en andere periodegegevens zoals het (digitale) loonjournaal, de betaallijst, het betaalbestand en de loonaangifte. Groot voordeel is dat u zelf achter de knoppen zit. Bovendien bent u zo veruit het goedkoopst uit.
Maak gebruik van onze hostingomgeving – voor alle softwarepartners – en profiteer van extra voordelen zoals een vooringerichte omgeving, de ervaring van onze implementatie-experts en 'best practices'.
Neem vrijblijvend contact met ons op. Bel 0416 22 15 00 of stuur een mail naar info@incomme.nl.